Kaloryfer na brzuchu – jak wypracować i utrzymać

1
120
kaloryfer na brzuchu

Wszyscy zastanawiamy się jak zrobić kaloryfer na brzuchu, wszystko przez fakt, iż ta część ciała, to newralgiczny punkt, szczególnie w przypadku męskiej sylwetki.

„Kaloryfer”, jest bezwzględnie obiektem pożądania, praktycznie każdego mężczyzny, każdy chce go mieć, ponieważ dzięki niemu mają szansę na większe powodzenie u kobiet. Jest to także symbol seksapilu. Niestety, aby wypracować kaloryfer na brzuchu potrzeba wielu wyrzeczeń, a także dużego wysiłku fizycznego.

Istnieje bardzo dużo ćwiczeń na brzuch, które już opisywaliśmy w naszym serwisie, dla przykładu mogę tutaj przytoczyć trening abs, który jest naprawdę świetny.
Oczywiście już po paru tygodniach intensywnych ćwiczeń, jesteśmy w stanie wyczuć mięśnie na naszym brzuchu, jednak zazwyczaj przykrywa je spora tkanka tłuszczowa. Zastanówmy się dlaczego!
Możemy wyróżnić trzy podstawowe przyczyny, które powodują ten defekt. dieta, trening, a także czas wykonywania ćwiczeń. Zazwyczaj większość osób popełnia wszystkie błędy jednocześnie. Koniecznie trzeba zmienić swoje nawyki żywieniowe, zrezygnować z niepotrzebnych tłuszczy, a także węglowodanów, które tylko zwiększą ilość tłuszczu na brzuchu. Warto także stosować się do planów treningowych na brzuch, a nie ćwiczyć bezmyślnie i co najważniejsze nie należy przetrenowywać mięśni brzucha.

Pamiętajmy także, że aby kaloryfer na brzuchu był efektowny, nie liczy się jedynie fakt jego posiadania, ale także szerokość mięśni znajdujących się na naszym brzuchu. Jeśli chcesz powiększyć swoje mięśnie, musisz robić to samo co podczas przykładowego treningu ogólnorozwojowego, czyli ćwiczyć z obciążeniem.

Okres wiosenny to „czas ataku” wiele osób w tym okresie postanawia coś w swoim życiu zmienić, a już na bank zainwestować w swój wygląd, aby w czasie sezonu letniego wyglądać imponująco na plaży. Jest to także okres w którym producenci różnego rodzaju specyfików atakują nas zewsząd różnymi reklamami w których obiecują, że stracimy parę lub paręnaście centymetrów w talii bez stosowania diety. Niestety jest to tylko iluzja, a jedyną rzeczą, która może się odchudzić dzięki samym specyfikom jest nasz portfel.

Oczywiście nie neguje tutaj zastosowania suplementacji, ponieważ są one doskonałym uzupełnieniem, jednak bez odpowiedniego treningu, a także bez zbilansowanej diety nie spodziewajmy się efektów. Jeżeli połączysz wszystkie trzy elementy tj. trening, dietę oraz suplementację to możesz być pewny efektów.

Pamiętaj jedno, jeżeli posiadasz w sobie odpowiednią motywację i w czasie trwania treningów jej nie stracisz, to możesz być pewny, iż podołasz wyzwaniu i osiągniesz zamierzony efekt w postaci kaloryfera na brzuchu.
Zatem zabieraj się jak najszybciej za trening brzucha i już za parę miesięcy uzyskasz kaloryfer na brzuchu!

Kaloryfer na brzuchu – jak wypracować i utrzymać
Rate this post

1 KOMENTARZ

  1. Każdy facet musi mieć kaloryfer 🙂 Ja zawsze się motywuję w okolicach lutego i marca, jednak brak mi sił, aby dotrwać do wakacji hehe

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here