Jak schudnąć z ud: sześć sposobów na smukłe uda i wyrzeźbione pośladki

0
66

Zbyt duży obwód ud, to zaraz po oponkach na brzuchu, najbardziej problematyczna część ciała dla wielu odchudzających się kobiet. Schudnięcie tylko z jednej partii nie jest proste – organizm chudnie w miarę równomiernie, oczywiście jest to zależne od posiadanego typu figury. Jednak są sposoby, które pozwolą na wizualne poprawienie wybranej części ciała – poniżej znajdziesz sprawdzone ćwiczenia i sposoby, które pomogą w wyrzeźbieniu wymarzonych ud i pośladków!

1. Bieganie – niezawodny sport na piękne i zgrabne nogi

Bieganie to sport niezwykle pomocny przy kształtowaniu wymarzonych nóg. Zmiana w wyglądzie najbardziej zauważalna jest podczas rozpoczęcia przygody z bieganiem. Szczególnie skuteczne są biegi długodystansowe – dzięki nim mięśnie się wzmocnią, ale przesadnie nie rozbudują. Jest to rodzaj aktywności fizycznej, która pomaga również pozbyć się cellulitu i ujędrnić nogi.

Problematyczne może być jednak bieganie w mieście. Często, aby wybrać sensowną trasę, trzeba dojeżdżać komunikacją miejską, a warunki atmosferyczne nie zawsze są sprzyjające. Rozwiązaniem w takich przypadku są bieżnie elektryczne. Dzięki nim można trenować przez cały rok i nie przejmować się warunkami.

2. Kettllebell – coraz popularniejszy sprzęt do treningów siłowych

Kettlebell to doskonały przyrząd zarówno do treningów statycznych, jak i dynamicznych. Trening siłowy to doskonała metoda na ukształtowanie pięknej figury! Odpowiednio dobrane ćwiczenia z obciążeniem pozwolą na redukcję tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni. Początkowo należy wybierać niezbyt duże ciężary, aby się nie przetrenować. Najbardziej podstawowe ćwiczenia, od których można zacząć, to proste przysiady i wymachy.

3. Długie spacery

Spacerowanie to prosty sposób na pozbycie się tkanki tłuszczowej. Wystarczy zamienić poruszanie się komunikacja miejską na chodzenie, wykonanie 10 tysięcy kroków w ciągu dnia będzie bardzo pomocnym dodatkiem do ćwiczeń. Energiczne spacerowanie, w szczególności po wzniesieniach i pagórkach będzie miało bardzo widoczny wpływ na wygląd ud i pośladków.

4. Zdrowa dieta

Żadne ćwiczenia nie przyniosą efektu bez odpowiedniego odżywiania. Warto postawić na dużą ilość warzyw i zdrowych źródeł białka w diecie. Rezygnacja z cukrów i zbyt dużej ilości tłuszczy pozwoli na zminimalizowanie ryzyka wielu chorób i zapobiegnie odkładaniu się dodatkowej tkanki tłuszczowej. Odpowiednia ilość białka jest niezbędna do zbudowania mięśni.

5. Skakanie na skakance

Zabawa każdemu znana z dzieciństwa jest świetną metodą na poprawę kondycji i wyszczuplenie całego ciała – w tym ud i pośladków. Angażuje bardzo wiele różnych grup mięśniowych, a nie tylko wybrane. Można wykonywać to ćwiczenie jako rozgrzewkę bądź właściwy trening. Warto urozmaicać sposoby skakania i je modyfikować, aby efekty były jak najbardziej optymalne.

6. Przysiady i zakroki

To dwa podstawowe ćwiczenia, które skupiają się na pracy mięśni nóg. Warto wykonywać je w różnych modyfikacjach, z ciężarem lub bez. Są niezastąpione w zbudowaniu mięśni na pośladkach – jest to niezbędne, aby uda optycznie wydawały się szczuplejsze.

Aby uda i pośladki były smukłe i wyrzeźbione – niezbędna jest aktywność fizyczna i zdrowa dieta. Te dwie rzeczy idące ze sobą w parze to zdrowy środek, który pozwala gubić tłuszcz, niwelować cellulit i zapobiegać rozstępom. Zdrowy tryb życia może być niezwykle przyjemny, a osiągnięte efekty przyniosą ogromną ilość satysfakcji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here