Faza naprzemienna – Dieta dukana

0
22
Faza naprzemienna – Dieta dukana
Rate this post

Druga faza diety dukana, jest nazywana fazą naprzemienną. Zezwala ona na włączenia do naszego jadłospisu nowych produktów, a mianowicie świeżych warzyw.

Faza naprzemienna może spowodować wrażenie, iż nasza waga zaczęła wolniej spadać i jest to słuszne odczucie. Wszystko przez to, że po fazie uderzeniowej musimy przyzwyczaić nasz organizm do nowego sposoby odżywiania. Podobnie jak w fazie I, długość etapu naprzemiennego jest uzależniony od tego ile chcemy zrzucić kilogramów oraz od naszego wieku.
Aby kilogramy dalej spadały należy ściśle zastosować się do zasad fazy II diety dukana.

Faza naprzemienna

Dieta Dukana, a raczej jej faza naprzemienna, zmusza nas do stosowania w swoim jadłospisie zarówno warzyw, jak i drobiu. Wydaje się, że jest to prostsza faza niż poprzednia, jednak należy pamiętać, iż jest stworzona przez dr. Dukana lista warzyw, które można spożywać do woli, a zatem ogranicza to w pewnym stopniu nasze możliwości.
Co gorsza rytm żywieniowy dla każdej osoby jest inny, a żeby stwierdzić jaki wybrać, należy zwrócić uwagę na liczbę kilogramów, które chcemy zrzucić, na nasz wiek, tranzyt jelitowy, a także na sprawność fizyczną.
Wyróżniamy dwa podstawowe rytmy:
-jeden dzień samych protein, a następnie jeden dzień warzyw z proteinami
-pięć dni czystych protein, a następnie pięć dni warzyw z proteinami
Druga opcja jest trudniejsza, dlatego też cieszy się o wiele mniejszą popularnością wśród społeczeństwa.
Stosują ją zazwyczaj osoby, które za cel obrały sobie schudnięcie o nieco więcej niż 10 kilogramów.

Dokładne zasady fazy naprzemiennej

Druga faza wymaga włączenia do naszej diety warzywa
Nie zwalnia nas z odstawienia protein ( a ich brak może przysporzyć nam problemów zdrowotnych ), są one nadal nieodłącznym elementem
Możemy czuć się zniechęceni i znużeni
Jeśli zdarzy się, że z jakiejś przyczyny przerwiemy dietę dukana, na tym etapie, od razu przejdźmy do trzeciej części, która jest konieczna do zastosowania w czasie pomiędzy stosowaniem diety, a zmianą jadłospisu.
Druga faza kończy się z chwilą osiągnięcia wymarzonej wagi. Należy pamiętać o zastosowaniu fazy trzeciej!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ