6 weidera

0
20
6 weidera
Rate this post

Najważniejszą sprawą przy wykonywaniu Aerobicznej 6 Weidera to wytrwałość i konsekwencja w dążeniu do celu. Czyli do utraty centymetrów zarówno w udach, jak i w talii i biodrach.

Ten rodzaj ćwiczenia da największe rezultaty w chwili kiedy połączymy go z ćwiczeniami aerobowymi, takimi jak bieganie czy rower. Warto zastosować również dietę, a nawet należy jeśli tkanka tłuszczu w okolicach brzuch i bioder jest dość spora.

Jakie są zalety a6w?
Bardzo proste, kiedy wykonujemy tradycyjne brzuszki, nie pracuje spora ilość naszych mięśni, tylko skupiamy się właściwie na jednym. (przy skłonach „prostych” leżąc na płasko – mięśnie proste brzucha, w chwili kiedy dokładamy skręt tułowia w ostatniej fazie skłonu – mięśnie skośne).
Bardzo ważną zaletą jest też fakt że nie musimy inwestować ani złotówki w wykonywanie tych ćwiczeń, jedynym co inwestujemy jest nasz czas i wysiłek, ponieważ jego na pewno nam będzie potrzeba w dalszych etapach.
Warto także dodać iż ćwiczenia Weidera nie obciążają naszego kręgosłupa, jak dzieje się w przypadku wykonywania tradycyjnych brzuszków.

Jakie wady?
Czy jakieś ćwiczenie może mieć wady? W końcu z każdego czerpiemy „zdrowie”.
Jednak postaram się wymienić nie które z nich w doniesieniu do a6w.
Bez wątpienia pochłaniają dużo czasu, nie w pierwszych fazach treningu, jednak im dalej tym dłużej. Jeśli nigdy nie ćwiczyłeś/aś mięśni brzucha należy odpowiednio przygotować je do tak intensywnego treningu.

Przyczyny braku efektów przy 6 Weidera?
Przyczyn może być wiele, jednak zazwyczaj spowodowane one są tylko i wyłącznie przez samych ćwiczących. Często zdarza się tak że osoby nie trzymają się ściśle harmonogramu czy też nie poprawnie wykonują dane ćwiczenie, często ćwiczą nie dokładnie dzięki czemu łatwiej dąży im się do końca planu, jednak efekty na pewno nie będą tak duże jak po ciężkim i dokładnym wykonaniu harmonogramu.
Brak odpowiedniej regeneracji naszego organizmu też spowalnia efekty, nie należy ćwiczyć wieczorem, a następnego dnia rano. Ustalmy sobie stałą porę o której będziemy trenować i tak też czyńmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ